if it falls apart

liten familjesammankomst eller vad man vill kalla det, var ju inte direkt hela tjocka släkten, bara pappas bror och syster med sina familjer
jag i bilen, väldigt nervös eftersom jag inte träffat människorna på år och dar

pappas storasyster Pia

pappas lillebror Göran med sin fru Anna

mamma och Pias man Kjell

min äldsta kusin Patrik med sin flickvän Helena

min kusin Daniel och hans flickvän Sara

min yngste kusin Emil

jordgubbar

eftermiddagen/kvällen blev definitivt lyckad
alla blev inte med på kort men sånt är livet
Sandra, pappa, min kusin Ludvig, min kusin Sara och Saras pojkvän Stefan var också där
när kvällen började lida mot sitt slut var jag inte längre orolig och nervös, snarare nöjd och glad

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0