i jakten på din sagolika vy

igår såg jag valkyria
den var jättebra
men jag tycker ju allt om andra världskriget är bra så inte så oväntat kanske
eller, jag tycker såklart inte att själva kriget och allt som hände var bra
ofc not!!!
men jag älskar typ filmer och böcker och allt som handlar om det
tipsa gärna på någon film eller bok som handlar om det.. har förmodligen sett/läst det mesta men man vet ju aldrig :)
nu ska jag dammsuga mitt äckliga rum och packa min resväska
men allra först skall jag äta
har inte ätit något på nio timmar nu
och med tanke på dagens fysiska ansträngning är det lite mindre bra kan tyckas


Kommentarer
Postat av: bella

jag älskar oxå såna saker <3

en film, som inte direkt är en faktafilm, men eh ja. whatever. den är lovely. typ hemsk, men aldrig sett nå finare; pojken i randig pyjamas, herrejuses<3 se den säger jag!

2009-06-19 @ 14:56:39

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0