dreaming is for moonrise

så.trött.på.all.skit.
</3

jag.saknar.det.

jag står inte ut
jag håller på att mista förståndet, den lilla gnutta jag ännu har kvar
jag är så.. jag vet inte vilka ord som bäst beskriver nuläget..
ledsen
 antagligen mest ledsen, orsak okänd (jag vet exakt vad det är men det är alldeles för mycket för att orka)
jag vill åka tillbaka i tiden
eller så vill jag blunda och hoppa flera åratal in i framtiden
jag varken vill ha eller orkar leva med nuläget
jag försöker se framåt
men det är svårt, när man har glömt bort hur det känns
när man är fullkomligt lycklig
när det inte existerar sjuhundraåttiofyra miljoner svarta tankar i ens huvud
har en sån tid existerat? jag tror det, jag vill låtsas det
jag stänger av nu
jag sätter på autopiloten
om man ändå hade en sån
så att man kunde få slippa tänka, slippa känna, slippa tårar
nu ska jag få slippa några timmar
jag flyr så fort jag kan till en annan värld
godnatt


Kommentarer
Postat av: bella

soulmates never die <3

2009-06-05 @ 21:33:50

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0