girl laying down

idag har varit sjukt kul
först åkte vi på ikea och införskaffade diverse köksredskap inför min flytt :D
sen åkte vi till kvidinge och hade släktträff ungefär
det var jättekul att träffa mina äldre kusiner som jag i princip _aldrig_ träffar
min äldsta kusin  är patrik som är 27 år och honom hade jag visst inte träffat på 12 år(!!!)
näst äldsta är sara 25 år och henne träffade jag senast för 3 år sedan
yngst är daniel, 22 år, som jag inte har träffat på 7 år
det är officiellt skandal
men ja och så var min farbrors familj där som jag träffar ganska ofta men som är trevliga
där har jag två yngre kusiner som är 14 och 12
men men i alla fall var det i alla fall utomordentligt trevligt
patrik bestämde att vi från och med nu måste träffas åtminstonde en gång om året allihopa
insåg nu att jag har ännu inte lagt in bilderna från typ förra helgen och framåt
jag skall göra det imorgon och lägga upp lite foton från dels förra helgen, sen sandras avslutning och så nu denna familjesammankomsten eller vad man ska kalla det.
men först ska jag definitivt sova, mycket
jag är dödens död nu av någon anledning som skulle kunna vara sömnbrist
så godnatt

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0