för sent för edelweiss

jag vaknade flera gånger i morse och tänkte "jag har försovit mig!"
sen insåg jag att jag inte har något att försova mig till
och när jag kollade på klockan var den kanske halv sex eller liknande
så jag somnade om och somnade om och så höll jag på i flera timmar
men nu har jag i alla fall skrivit mitt brev till syon på rudbeck..
men jag kan inte hitta något lagom stort kuvert (jag har inte letat)
väntar tills mamma eller pappa kommer hem så får de ta fram
sen skall jag posta det
sandra är ute i gymmet nu så kanske går ut och tränar med henne nu
om hon inte har hunnit träna klart..
äsch i så fall får jag träna ensam
men okej ha det bra herrå

Kommentarer
Postat av: angelica

ååh angelica, vilket underbart intressant liv du lever!!

2009-06-09 @ 15:24:13
URL: http://sonofstjacobs.blogg.se/
Postat av: angelica

svar till mig själv: ja jag vet, men har man ett fullspäckat liv så har man, hejdå alla fans :*

2009-06-09 @ 15:25:02
URL: http://sonofstjacobs.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0