brighter than sunshine

moa tycker jag är dum som berättar att jag har en ny blogg som ingen får läsa
ahah jag kan bara hålla med henne
alltså jag har typ dött av sadistisk glädje över att alla kommer bli assura säkert
åh jag är en ond människa..
men jag vet inte om jag ska fortsätta med den andra bloggen
funderar på att inte göra det ultrahemlig.. att inte skriva det djupaste hemskaste hemligheterna..
för då kan ju mina närmaste få tillgång till den
would you like that?
yes you would (y)
okke brao
gud vad snäll jag blev nudå.. vad hände med sadistiska angelica? ahah fan hon dog :<
OKKE OKKE OKKE herrå

Kommentarer
Postat av: frida och mow

hehe klart man vill läsa dina bloggar va.

2009-06-08 @ 22:23:18

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0