this is the life

imorse tog det emot att kliva upp
när klockan ringde och jag hade stängt av den tänkte jag mer än en gång på att bara somna om
men som yrkesverksam kvinna med fullbokat schema går det ju inte för sig
så jag släpade mig upp och efter lite frukost var jag piggare
jag vandrade den korta vägen till vårdcentralen för mitt inbokade möte
jag blev sexuellt trakasserad av läkaren men han skrev i alla fall ut medicinen
jag ska anmäla honom någonstans så ingen svag människa råkar illa ut
jag är ju inte den som bara sitter tyst och tar emot, men det finns ju folk som är mycket blygare än jag om man säger så
inte okej!!
anyway, sen åkte jag till stan för att jobba
på lunchrasten gick jag till apoteket och hämtade ut medicinen, som tur var fanns det verkligen ett recept på den.. jag var på fullaste allvar osäker på om människan jag träffat ens var läkare över huvud taget på grund av hans beteende och så vidare
sen jobbade jag vidare
efter jobbet åkte jag hem och åt middag
sen åkte jag till tågstationen och hämtade ut mina biljetter, och gick till en affär
vi säger såhär, affären heter "Nergz livs" så kan ni ju gissa vad jag köpte där
åkte hem gick och träffade felle och sen var jag med henne jocke jonas och sen kom renée
vi klättrade upp på ett cykeltak, där satt vi och åt körsbär och pratade och så
jag fick en ring av felle :> för hon har miniatyrfingrar så den var för stor
sen när jag kom hem, vid tio tiden ungefär, packade jag inför emmaboda och letade reda på mitt bärbara internet som sandra och linn ska låna när dom är hos mormor och morfar
nu ska jag sova så att det förhoppningsvis blir lite lättare att kliva upp imorgon
herrå

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0