som gravitation nått vasst jag ska aldrig göra dig illa igen

idag har jag packat
3 flyttlådor är fyllda och lite extralådor jag hittade i min garderod har även de fått lite packning i sig
detta ska pappa ta med nästa helg när han åker upp och skriver på papprena, kollar att flyttstädningen är okej och sånt som ska göras
nu har jag precis duschat och ska fixa mig lite smått
sen bär det av till stan för tidigare nämnda mamma-dotter-middag

tyvärr regnar det fortfarande som om himlen har spruckit sönder totalt

men det hindrar inte oss, vi får sitta inne eller i alla fall under något tak

mysigt
nu kurrar magen och jag är glad att vi bestämde att träffas redan om en timme istället för senare
imorgon ska jag packa till emmaboda
inte för att jag behöver packa såhär långt innan egentligen
men så jag vet vad jag inte ska ha med så jag kan packa det i lådor som pappa kan ta till lägenheten :>
men som sagt, nu ska jag fixa mig i ordning
ha det najs fågelbajs


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0