perfect

på tal om usa och kända människor
vi var och shoppade på third street i LA och så kom john slattery (<3) gåendes
och jag tycker fan han är ASSNYGG fast han är lika gammal som min mamma och pappa eheh
men i alla fall så var han otrevlig tyckte jag och friade inte till mig eller något
haha han gick in i en affär och jag tänkte vänta utanför och tvingade pappa att stå och vänta med mig
och människan skulle typ handla sin årsranson av kläder, överdriver inte när jag säger att vi stod där iaf 20minuter och väntade på att han skulle gå ut igen
men ja som sagt jag har (HADE) typ världens crush på honom
och jag pratade med han lite och han var inte trevlig
alltså, när jag säger att jag pratade med honom betyder det att jag frågade om jag kunde få en bild på mig och honom.. ehehe (heheheehehehehehh MOBBAS INTE jag fick panik och visste inte vad jag skulle säga jag är ju fy farao typ helt kär i människan)
så han sa bara först när jag typ ba ursäkta han ba "yes!" och så frågade jag han ba "no" så gick han därifrån
nu vill inte jag gifta mig med honom längre
synd :< jag tycker faktiskt att han är skitsnygg!
och ingen behöver säga något om det för jag klagar inte på hur dem ni gillar ser ut
och ingen behöver kommentera att han är gammal för det är ju inte direkt någon som klagar när 20åringar blir ihop med hugh heffner som är typ halvt död nästan
i alla fall
john slattery, fagra skapelse, det kunde blivit du och jag forever men nu skulle jag nog tacka nej om du friade till mig!
jaja vafan gå och lägg er idioter, jag blev sur nu när jag tänkte på detta
så behandlar man inte mig!!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

JAG TYCKER OCKSÅ ATT HAN ÄR SKITSNYGG! Dessutom ser han alltid så kool ut i alla sina roller.

2009-07-18 @ 20:41:57
URL: http://gravitation.bloggagratis.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0