nej vi passade aldrig ihop, för du passar inte ihop med någon

är det inte tragiskt att saker har en egentskap att klumpa ihop sig och komma allt på samma gång?
ibland sitter jag bara och typ kollar på film och hatar livet för att jag inte har något att göra
idag är det tvärtom, jag håller visserligen inte på att gå sönder av stress men jag har ändå tillräckligt med saker att göra
nu har jag städat HELA huset IGEN jag vet inte vad som har tagit mig till, städade ju HELA huset för en vecka sen..
men jag får betalt så that's why
nu slipper jag svälta på emmaboda! <3
kvar att göra idag är att packa inför tidigare nämnda festival
jag skall även tvätta mina smutskläder så de blir mina renkläder :D
sen ska jag städa på mitt eget rum, här är kaos
alla påstår sig ha kaos på sina rum hela tiden.. men i detta skick har jag aldrig förr skådat ett rum
inatt när jag sov var jag till och med tvungen att dela min säng med en stor ryggsäck, ett tält, en sovsäck, ett liggunderlag och mina handväskor
vaknade mitt i natten och så hade högen snott täcket från mig :(
som ni säkert förstår, är det helt sanslöst stökigt och fullproppat med saker i resterande delar av rummet
och jag förstår inte HUR det går till för jag har ju typ packat iväg allt jag äger!?
skit samma
städa mitt rum skall jag göra
på agendan står även träffa halmstads finest och göra ingenting särskilt
hemma nalkas det sista-familje-söndags-middagen-ever-som-en-familj-som-bor-tillsammans-i-samma-hus
nu ska jag ta en powernap så jag orkar städa mitt rum
här krävs mycket energi!

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0