if you could only see

jag måste ta tillfället att skryta lite
när jag var i USA hälsade vi på mammas au pair familj som hon var i när hon var yngre
och ett av barnen som hon tog hand om (som inte är ett barn längre, hon är 30 år) är Helen Geier
och hon var där när vi åt middag och jag kände mig ascool
fattar inte varför hon inte erbjöd mig en roll i någon film eller så
men äsch får ta det nästa gång jag åker till LA (y)
om ni inte vet vem Helen är (vilket ni förmodligen inte gör) så sköter hon castings till massa tv-serier och filmer och så
och umgås i de kretsarna, under middagen pratade hon om vilka skådespelare som är trevliga och så
hon har skött castingen för till exempel tv-serierna The Mentalist och Dexter ah ifall ni undrar
nu kommer alla ba "eh, jaha okej?" och inte bry sig alls för hon är inte direkt känd eller så ahaha
men hon umgås med coola människor och kända skådespelare hela tiden och jag tar varje chans jag får att skryta :<
jag är en sånhär jobbig människa
men om ni ser någon tv-serie eller film och det står i eftertexterna "casting by helen geier" så kan ni säga "nej fifan vad coolt jag känner en vars mamma var au pair åt den där människan som jobbar med coola skådespelare!!!"
okej nu ska jag fortsätta kolla på film (y)
herrå


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0