pojken på månen

idag har jag varit effektiv
det är inte varje dag jag är det
började dagen med en cykeltur ner till söndrums centrum (det lilla obligatoriska minicentrumet som varenda liten håla har, nivet som har en mataffär, en pizzeria, ett bibliotek och that's it i princip)
i alla fall finns där även en bank som jag dagen till ära besökte
andra gången denna vecka! ojojdå
i alla fall ordnade jag med mitt blivande IDkort (y)
sen postade jag brev och cyklade hem igen
sov lite
sen städade jag hela huset!
ja gott folk det är sant, jag har städat hela huset!
nu har jag precis sett klart på en film jag tittade på igårkväll men inte orkade se klart
den var fien :)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0