bjurö klubb

svettig afton må jag säga
stina kunde inte träffas idag :<
så jag har packat istället
nu är jag 2½ flyttlådor in i packandet
rummet börjar sakta kännas lite tomt och ihåligt och det är en dyster syn
men det kommer ju resultera i något fint
i alla fall är jag helt svettig av att hoppa runt över lådor och högar och böja mig och sträcka mig och allt möjligt
nu tänker jag ta en promenad i kvarteret jag bor i
sen ska jag duscha
ikväll kanske jag lägger upp lite bilder från usa :>
tills dess, ha det bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill ha dina bilder från usa! tror jag. Jag vill se dom ialla fall!

2009-07-23 @ 00:13:57
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0