beat heart

peppar för imorgon
inte för att jag behöver det
jag är redan pepp så det räcker och blir över
min kropp däremot börjar säga ifrån
därför förstår jag inte hur jag kunde prioritera att vara ute hela kvällen istället för att göra allt klart
nu måste jag pyssla en massa mitt i natten och ändå gå upp tidigt för att göra allt
jag hatar mig själv lite ibland
men jag får skylla mig själv
mest av allt behöver jag sova ut länge och bara ligga och mysa i sängen imorgon
men väckarklockan är påsatt och jag ska skynda mig nu för att kanske hinna dra mig lite imorgon
så hejdå
nu blir det ingen uppdatering förrns om nästan en vecka
försök stå ut utan mina visdomsord puss på er mina trogna fans

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0