aldrig ska jag glömma dig

mamma-dotter-middagen blev definitivt lyckad
jag och mor åt cheesburgare på Bulls
jag: "jag hoppas verkligen att det inte bara är liksom, bröd, kött, ost och bröd! då dör jag"
mamma: "vadårå? vad vill du ha på den då?"
jag: "asså det måste ju vara typ, lök och sallad och tomat kanske, OCH DRESSING!"
mamma: "hmm, du blir nog nöjd"
*hamburgarna kommer*
jag: *tittar vad som är i den* MY GOD KOLLA, utom bröd kött och ost är det LÖK SALLAD TOMAT OCH DRESSING jag dör :D"
mamma: "hihih jag sa ju att du skulle bli nöjd!"
sen drack vi kaffe och åt muffins på espresso house
jag vill inte ens tänka på hur mycket jag väger nu
(vill inte, men gör det ändå.. fasiken :< usch)
MEN summan av kardemumman är att vi hade trevligt
puss på min mamma, som kanske inte är den allra bästa mamman alltid, men hon är definitivt långt över medel!
mami <3


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0