a daughter or a son

jag blev chockad igår
efter att jag bestämt mig för att ta en promenad, duscha och kolla på girl, interrupted
vet ni vad jag gjorde?
jag blundade och öppnade inte ögonen på säkert en timme
då smällde jag bara igen datorn och drog av mig kläderna
vaknade halv nio av att mamma gick hemifrån
sov nästan ett halvt dygn inatt
ändå är jag trött
jag förstår inte
idag ska jag hålla mig inomhus eftersom det spöregnar
jag ska fortsätta packandet
sen ikväll ska jag och mamma äta middag på stan
en mamma-dotter-middag som hon sa
"vad är anledningen?" frågade jag
men det fanns ingen
jag blev så obeskrivligt glad, hoppas bara det slutar regna tills dess så vi kan sitta utomhus :>

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0