Vouge

vilket makalöst ointressant dygn jag har haft
jag har sån otrolig rökabstinens
min mindre trevliga pengabrist gör att jag inte kan köpa något at the moment
vilket innebär att jag inte har rökt sen i förrgår för jag har inga cigg
och jag är typ helt apatisk och helt "äsch"
har spenderat senaste dygnet nästan oavbrutet i min säng
dels har jag sovit sex timmar
men jag har kollat på film som en DÅRE
nu sk...
hjälp världens läskigaste sak hände just, fast det var dock inte så läskigt det var ganska trevligt
men nu efteråt typ börjar jag svettas och är varm i ansiktet och mina händer darrar
i alla fall ringde min mobil och så skulle jag svara så såg jag att det var sally som ringde och jag har aldrig träffat henne eller pratat med henne i telefon eller något jag blev väldigt förskräckt
jag tycker det är jätteläskigt att prata i telefon speciellt med folk jag inte känner
men hon var jättetrevlig och det var väldigt bra för jag satt nog inte bara och "eeh heheh hee" och var utvecklingsstörd.. lite kanske men inte mer än vanligt
så pratade vi ett par minuter och det gick bra och hon var trevlig som sagt
men nu efteråt är jag ganska skakis men det går över
oj intressant, men ja det var nog den stora händelsen i min dag så ni får väl stå ut med att jag har ägnat denna sensation en minut av er tid
okej back to normal,
hjälp en bil tutade ute på gatan och jag fick typ en hjärtattack, jag tror jag är väldigt mesig idag men okej, ska äta pepparkakor nu och kolla på Cocktail
jag har aldrig sett den och folk verkar tycka att den är ganska dålig men Tom Cruise är med i den liksom!
okej han är typ värsta psykfallet/aliennörd/allmänt galen, men mannen ser bra ut!
okej ska hämta pepparkakor att lugna mina nerver med och kolla på Tom en stund nu
ciao folket

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0