Tonight

orkar inte det här längre
att alla dagar och nätter och veckor och månader susar förbi i en dimma och går alldeles för fort
jag kan inte skilja på dagarna, jag saknar tidsuppfattning
allt är det samma för mig
när jag inser hur mycket tid som har försvunnit utan min vetskap blir jag rädd
jag är så less på det här
jag vet inte vad jag ska göra
när jag träffar min läkare om två veckor ska jag be att få byta medicin
zoloft är bara skit jag vill ha fontex
sen ska jag högst motvilligt schemalägga min tillvaro
jag ska börja göra scheman inför varje ny vecka
så jag har saker jag ska göra, och tider och så
inget orimligt direkt men bara något litet så jag inte lever på det sätt jag gör nu
jag är trött hela tiden och sover alldeles för mycket egentligen
orkar inte göra någonting i princip
det kommer ske en drastisk förändring i mitt liv, definitivt


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0