Mr. Brightside

på fredag ska jag vara rå och brutal
jag ska träffa min psykolog och jag kommer bara hälla ur allt som tynger ner mig
jag orkar inte censurera varenda ord inför henne av rädsla för 25an
jag skiter i om dom låser in mig
jag får väl vara ett jävla psykfall som är inlåst på sluten avdelning
orkar inte ens bry mig
vafan gör det för skillnad egentligen
jag sitter ju ändå bara på min säng hela tiden
så jävla positiva bruden man är asså inte så lätt när allt i mitt liv är så infekterat och trasigt
orkar inte bry mig

Kommentarer
Postat av: frida

vad du än gör och vad du än tror att du är så kommer jag ändå alltid se dig som positiv och skrattande och omtänksam och världens finaste. jag saknar dig men vi ses runt hjärtehelgen. puss

2009-01-21 @ 15:22:16

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0