Mockingbird

jag tror inte jag kommer kunna somna ikväll
det var exakt såhär det inte skulle bli
jag blev tillsagd att inte bara sitta här på mitt rum i mörkret, on my own hela kvällen
men sen när bryr jag mig om vad folk säger till mig?
jag lovade 25ans jourpsykolog att kolla på en film, bestämde mig för att se Betty Blue
hon vet att jag har väldigt svårt att hålla löften, vet inte varför hon hela tiden frågar om jag kan lova saker men okej
sen efter Betty Blue ska jag skriva mer
jag skriver inte så mycket, mer i huvudet
går och formulerar meningar och sånt
ingen bryr sig
jag har börjat skada mig igen blabla whatever


Kommentarer
Postat av: syster

mitt glitter, vad sker?

2009-01-14 @ 22:44:35
URL: http://eriiikssons.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0