Måndagsbarn

livet verkar onekligen extra dåligt nu för tiden
alla verkar så, opepp
min kropp har börjat reagera på mina smått extrema matvanor
det känns faktiskt bra på ett sätt
när huvudet exploderar, magen knyter sig och jag närapå svimmar varje gång jag reser mig upp, märker jag att det minsann är på riktigt
är väldigt trött väldigt ofta
men så länge siffrorna på vågen minskar drastiskt känns allt annat helt okej
det enda som oroar mig är mitt hjärta som gör ont mest hela tiden, blir rädd
ska vila lite nu
ciao

Kommentarer
Postat av: stina

du måste äta angelica.

du kan ju äta nyttigt, men du måste ju äta.

2009-01-26 @ 19:07:42
URL: http://oneofamillion.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0