M

klockan är halv ett och jag ska somna så tidigt som möjligt ikväll
nu har Factory Girl laddat klart så ska kolla på den
sen ska jag sova
imorgon ska jag gå upp tidigt, typ tio eller elva
så ska jag duscha och göra mig i ordning, äta lite sen ta datorn och åka till stan
så ska jag sätta mig på biblioteket och skriva
och jag ska inte ta med internet för jag blir distraherad i så fall
så ska jag skriva ett par timmar
sen ska jag träffa emma (min psykolog) klockan tre
efter det, åka hem och slöa hela kvällen
imorgonkväll tänker jag definitivt läsa jättemycket
har inte läst något på jättelänge och jag saknar det
har faktiskt inte läst sen kanarieöarna
det går verkligen i vågor, där läste jag fem böcker på en vecka
sen har jag inte läst nånting på en månad
hohojaja det är inte lätt när man är ung
okej godnatt sverige

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0