La Valse D'Amélie

låten har gått på repeat tusen miljoner gånger om
den vackra melodin och minnen av en bästa vän
om bara allt kunde vara lika vackert som pianospel
just nu mår jag väldigt dåligt
det stinker rött och jag känner mig så smutsig
täckt av ett lager hjärteolja som ligger som en hinna över min buckliga arm
om jag bara kunde få bort detta tecken på otillräcklighet som så gärna smiter åt runt min hud
alla mina fina batman plåster har tagit slut
och jag vågar inte säga att vi måste köpa nya
det känns inte bra att ha vanliga hudfärgade plåster
tänker gå till ica när jag får pengar så ska jag köpa alla sorters finplåster som finns
nu ska jag försiktigt fylla på min vattenflaska och samtidigt passa på att tvätta bort spåren av sorg
sen ska jag tassa vidare till drömmarnas värld
ciao

Kommentarer
Postat av: M

jag älskar dig, för mycket ibland. det gör nog ondare för mig att veta att du skadar dig än vad det gör för dig

2009-01-24 @ 11:06:41
URL: http://highanddry.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0