Hanging By A Moment

jag växlar mellan hopplöshet och neutrala känslor
och jag tänker alldeles för mycket på mat
det känns som jag äter hela tiden och jag känner mig så grotesk
men jag räknar kalorier och jag vet att jag inte äter tillräckligt mycket
fattar inte hur det kan vara normalt att äta 2000 kalorier om dagen
jag äter ungefär 500 och ibland när jag är ett äckligt svullo äter jag 1000 kalorier på en dag
och jag fryser hela tiden
brukar alltid tycka att det är varmt
men nu har jag alltid dubbla filtar om jag typ sitter och kollar på tv
fryser så mycket
nu ska jag promenera ungefär fyra kilometer om dagen denna veckan
och fortsättningsvis ska jag börja träna mycket mer i gymmet
inga ursäkter jag hatar mig själv och hur jag ser ut måste göra något åt det nu
nu ska jag göra situps i 45 minuter sen ska jag sova kanske, om jag är trött
ciao folket


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0