Fragile Dreams

idag har jag varit duktig, jag hade skrivit en lista på saker jag skulle göra
när jag vaknade imorse (klockan fyra på eftermiddagen) ringde emma (min psykolog) vi pratade lite så sa hon att hon ska ringa på onsdag igen och vi ska ses på fredag
hon försökte förklara varför hon alltid är så orolig för mig och jag tror jag förstår henne, stackars emma
i alla fall sen såg jag min lista, men jag var så låg så jag trodde aldrig att jag skulle orka göra någonting
blev i alla fall så att jag tvättade håret och gick och hämtade ut min håkanbiljett
jag tycker att det har varit en bra dag
nu är klockan nio och jag tror att det är ungefär vid den här tiden som jag börjar
ikväll ska jag städa lite på mitt rum kanske om jag orkar antagligen inte okej glöm det
jag ska i alla fall skriva massa, och läsa massa, och så ska jag titta på Betty Blue
filmen från i somras toppar fortfarande listan med saker som höjer mitt humör
och när jag pratade med frida bestämde vi att vi ska göra en alla hjärtans dag film
för hon och moa ska ju komma hit den helgen
det kommer bli trevligt

Kommentarer
Postat av: stina

jag kan tyvärr inte komma, inte just dne helgen. :( <3

2009-01-12 @ 22:04:38
URL: http://oneofamillion.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0