Feel

om man är ärlig, helt ärlig, får det konsekvenser
råkade berätta för min psykolog om lite tankar och sånt
typ självmordstankar och sånt "jag vill väl egentligen inte dö, men jag vet ärligt talat inte om jag orkar leva" och så vidare
hon blev orolig
så hon ringde jouren på 25an, och mina föräldrar
så skickade hon mig, mor och far till 25an för att träffa en psykolog där
ville verkligen verkligen inte bli inlagd så jag sa kanske inte hela sanningen där
slapp 25an, fast har daglig telefonkontakt med den psykologen nu
hon tar inte saker på så stort allvar och det tycker jag passar utmärkt
hejsvejs


Kommentarer
Postat av: stina

<3

2009-01-11 @ 00:44:34
URL: http://oneofamillion.blogg.se/
Postat av: frida

det är vi som ser skimret.

2009-01-11 @ 12:23:08

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0