Destiny Calling

äntligen börjar det lossna för mig
jag skriver mer och mer och det känns jättebra att ha kommit igång på riktigt
äntligen känns det som att det faktiskt kommer gå bra med min bok
jag tror verkligen att jag har en framtid som författare
vilket är min dröm
älskar att skriva, älskar böcker <3
dock är det lättast att skriva på natten/morgonen så jag sover konstigt, vänder på dygnet och så
inte okej, men det gör inte så mycket för jag ser ju att skrivandet går framåt
det går bra nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, författare är drömyrket.

2009-01-15 @ 20:39:52
Postat av: stina

vad är det för bok?<333

2009-01-15 @ 21:49:43
URL: http://oneofamillion.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0