Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi

jag mår konstigt
och jag känner mig fortfarande fet
jag undrar hur tiden kan gå så rasande fort men ändå stå så oroande stilla
idag hände världens hemskaste, jag sminkade mig på ett nytt sätt, och mamma ba "oooh vad fint du har sminkat dig" jag ba wiie så gick jag iväg för att handla kvällsmat, i affären befann sig en miljon människor, intet ont anande kryssade jag fram mellan dem
när jag kom hem säger syster "asså inte för att vara taskig men du ser ut som en... rysk..." mamma ba "HORA" syster ba "...eeh ja precis!"
så sa dom inget innan, liksom gick jag till affären och massa människor såg mig och allt
åh det var så sorgligt
jag är trött nu, ska kolla på Betty Blue sen sova
godnatt


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0