Close To Me

Factory Girl var underbar
helt enkelt super
tack för tipset att jag skulle se den
och alla som inte har sett den ska se den
mina planer på att somna kanske har gått upp i rök
mitt fönster är öppet och jag har sån lust att hänga ut genom det några sekunder, minuter, vad som helst
och jag blev så inspirerad av factory girl så nu måste jag skriva
så samla tankarna, fokusera på vad det är som rör sig i planeten
sen skriva ner det
sen sova om jag orkar
jag tror inte jag orkar vakna och åka till biblioteket imorgon
jag åker in till stan bara nån halvtimme innan jag ska träffa emma
så ska jag lämna tillbaka ett linne på bikbok och köpa cigg
sen, jaa sen träffa emma och därefter är planen som jag sa förut

idag var en konstig dag och jag tror inte att jag tyckte så värst mycket om den
godnatt sverige

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0