When We Were Winning

när vi vaknade på lördagen gick vi ner till västergårds konditori bara kanske hundra eller tvåhundra meter från mitt hem
där köpte vi frukostfrallor
sen hade mamma gjort fruktsallad så det blev en riktig höjdarfrukost
efter duschande, plattande av hår och sminkande åkte vi till stan och gick runt lite, det inhandlades diverse saker
sen gick vi till morfars och fikade
sen gick vi till sture och så visade jag dom hur det ser ut där
så handlade vi två gånger på hemköp och tog sen bussen hem
vi gjorde alla hjärtans dag middag som bestod av hjärtmackor till förrätt och lasagne till varmrätt
galet gott blev det och vi åt jag, moa, frida, sandra och linn
sen kom pece och vi flyttade ut på verandan eller vad det heter
en brasa och filtar försökte så gott de kunde att värma oss medans vi blev berusade på livet och andra substanser
cruel town ceden på hög volym och djupa disskutioner tre flickor emellan blev grejjen den kvällen
sen blev det för kallt och vi gick in på mitt rum och kollade på filmer

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0