When We Were Winning (Long Version)

jag vet inte vad som händer
jag fick ett ryck förut och raderade nästan all musik i iTunes
nu har jag bara kvar mina BD, Cure, Håkan samt Kent låtar
galet, allt annat är borta, vad tänkte jag egentligen med?
äsch jag bryr mig inte jag har det jag behöver
hela kvällen har jag kollat på gamla avsnitt av the hills
kan jag sluta tänka så jävla mycket någon gång eller?
och det är ju bara samma tanke som går på repeat i min hjärna hela tiden
och jag kan omöjligt få svar på min fråga
det känns som om mina revben är en korsett som någon spännt åt alldeles för hårt
jag tänker på saker jag inte vill tänka på
imorgon ska jag till

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0