Waterfall

är galet oparty atm
typ ont i hela kroppen, speciellt magen, huvudet och halsen, yey liksom
var ändå och jobbade lite idag (stolt)
närå men jag skulle jobbat 10-18 men det vart 12-16 pga tidigare nämnda ohälsa
nu ska jag bara chilla medans jag jobbar stenhårt på min fetma med en påse godis
för övrigt ska jag duscha (vilket det känns som om jag inte har gjort på tre år, jag har visserligen det men det är känslan you know)
och så ska jag bara typ chilla, kolla film, läsa, lyssna på musik och bara ägna mig åt att bli frisk så jag slipper lida imorgon på jobbet
för jepp jag har blivit galet duktig nu för tiden
tar saker på allvar och så, i alla fall jobbandet, skulle aldrig göra som jag har gjort med skolan, skippa och sånt asså
därför lider jag mig igenom minuterna medans kroppen vill att jag ska lägga mig ner och aldrig resa mig upp igen
jag upprepar för mig själv "JAG HAR INTE TIIID ATT MÅ DÅLIGT" som alltid
bara att nu har "må dåligt" fått en mer fysisk innebörd än tidigare
jupp jupp, förstår hur intressant det måste vara att läsa dethär asså haha

förresten har jag saknat, mest hela dagen, allt och inget, bara saknat saknat saknat, människor, stunder, platser, allt och inget
det borde vara lag på att folk inte får bo så långt bort


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0