Underground

söndagen blev nog den bästa dagen känner jag
efter att vi ätit frukost och gjort oss i ordning gjorde vi varm choklad, tog en picnickorg och tog oss ut i naturen
vi gick förbi västergård och köpte varsin semla och sen begav vi oss ner till havet
där hade allt vattnet åkt långt ut, så vi gick ut och satte oss på en liten ö mitt i havet nästan
där satt vi med utan jackor och skor och fikade och var glada
efter ett tag blev det dock rysligt kallt
men det var så oerhört mysigt och jag blev så lycklig och jag kommer nog aldrig glömma det
det var fint
sen åt vi köttbullar och snabbmakaroner hemma hos mig och sen åkte vi till tågstationen
den här gången var det inte av en lika trevlig anledning som under fredagen
nu åkte moa hem
vi vinkade och sprang efter tåget, sen började en människa prata med mig och frida för han trodde att vi försökte hinna ifatt för vi hade missat tåget, så berättade han att en gång hade han kommit försent till tåget och så hade han sprungit efter så hade tåget stannat
sen åkte vi hem och gick ganska omedelbart till jutarum
där åt vi en inbakad margerita med pyttelite champinjoner på på söndrums pizzeria
sen fick vi rabatt för han som gjorde pizzorna tyckte vi var snälla plus att jag tydligen känner hans döttrar (världen är en liten plats)
sen gick vi in på ica och var jätteläskiga
vi trillade och skrattade och skrek och jag snubblade in i hyllorna och dom som jobbade där ställde sig och tittade på oss
så köpte vi godis och sånt och sen gick vi och gungade
det var faktiskt ett väldigt fint ögonblick vid gungorna och kärleken känns ännu mer komplicerad än den gjorde förut men samtidigt så jävla förutsägbar och enkel
jag vet inte det är galet sånt där
sen kollade jag och frida på film och sen på the hills massa gamla avsnitt för frida hade ALDRIG sett på the hills och jag tyckte det var skandal
jag hölll nästan på att spy på kvällen för jag mådde så dåligt
ni vill inte veta hur fet jag har blivit denna helgen!
sen somnade vi i min säng, frida pratade i sömnen och pratade om att hon ville gå på ff-fest och jag mest bara skrattade
frida sover som en stock, jag råkade spela jättehög musik och dansade på mitt rum och tände lampan och skrattade högt och allt men hon sov vidare
söt tjej asså <3

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHA VA?! pratade jag i sömnen? ojoj

2009-02-16 @ 23:36:56

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0