Tribute To Linn

OKEJ JAG ÄR TYP SJÄLVMORDSBENÄGEN
nej jag överdriver självklart nu för tiden mår jag oerhört bra förutom på kvällarna
i alla fall så är det så att min käre far är jätteförkyld
så sitter han typ och harklar sig och det är så jävla vidrigt
HATAR när folk harklar sig speciellt om dom gör det femton gånger i minuten
FYFAN FÖR DET ASSÅ
och så sitter han i rummet brevid mitt så typ det vibrerar i hela mitt rum USCH
jag får typ kväljningar (hoppas jag spyr så jag går ner i vikt)
jävligt vidrigt i alla fall
ska städa nu
dels för att dammsugaren kommer överrösta pappas äckliga harklingar
dels för att jag får betalt för att storstäda hela huset av mamma och pappa
okej intressant javet
dagens att göra lista har hela TIO punkter så jag borde sätta igång nu dåva
kan någon slå min pappa så han slutar harkla sig?
okej nu ska jag äta frukost, som idag får bestå av ett glas O'boy, mm gott <3
brukar äta nån macka men jag var så vidrig igår och åt sammanlagt två mackor och ett kycklingbröst
så nu ska jag inte äta så mycket idag som kompensation
JAG ÄR DUKTIG FIFAN <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0