Terrified

oj oj oj vilken dag
visserligen har jag bara varit vaken en timme ungefär
men jag känner på mig att idag kommer bli något alldeles alldeles speciellt
det är vår utomhus
och jag känner mig så bra idag
det gnager lite i bröstet men för övrigt är det tipp topp
inte ofta det bara är en enda sak jag kan klaga på för stunden
men i själen är det soligt idag
fast jag tänker lite för mycket på vissa saker
äsch jag måste nog bara distrahera mig själv
idag ska vara en göra-fint-dag
jag ska städa hela huset och städa jättemycket på mitt rum
och sen ska jag också städa mig själv
färga ögonfransarna, måla naglarna och lite sånna saker (y)
nu är jag hungrig så jag ska äta en macka eller två, få ångest, och städa som en galning
ikväll asså, ikväll kommer jag känna mig sjukt bra
då ska jag kolla på film (y)
men okej äta nu, ciao

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0