Such A Lonely Soul

jag hade en jättefin dröm som egentligen var jättehemsk och tragisk men ändå så vacker och underbar
jag tror att jag har ljugit för mig själv mer än jag trodde
saker och ting är inte vad de ser ut att vara när man är rädd att gå sönder av sorg
jag tror faktiskt att det bara finns en förklaring
men jag låser in det i mitt undermedvetna och ignorerar
jag ska aldrig mer tänka den tanken fullt ut

om fyra dagar återser jag min älskade moa
om fem dagar återser jag min älskade frida
tiden får gärna gå snabbare de här dagarna, och sen långsammare de dagar då mina underbara väninnor befinner sig här

nu ska jag gå ut utomhus och vara kär (sschhh) för det är ju vår (snart) och då ska man vara lycklig (för en gångs skull)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0