Strangers In The Night

jag känner mig så jävla duktig
av mina tio (som sen blev till elva) punkter på dagens att göra lista har jag hunnit med en halv punkt
STARKT JOBBAT ANGELICA
men det var faktiskt en sjukt fet punkt jag håller på och kämpar med
ska, för självkänslans skull, beta av några lättare punkter så jag får stryka lite på listan i alla fall :)
för övrigt känner jag mig extremt vacker idag
lika snygg som igår faktiskt
jag ska nu skriva en lista som innehåller alla de saker som gör mig till den beautyqueen jag är för tillfället:
1. otvättat hår som är oplattat och stripigt
2. osminkad och finnig usch äcklig (okej jag är oförskämd jag får i princip aldrig finnar, så ja en finne tycker jag är mycket okej!)
3. sunkiga hemmakläder
4. en förfallen kropp på alla sätt och vis (ser ut som en sjuttioåring, fast det gör jag ju visserligen alltid)
5. jag luktar svett efter en heldag med sjukt seriös städning
och lite sånna saker som alla är avundsjuka på mig för, jag vet det ni behöver inte låtsas att ni inte är det
gud känner mig verkligen sjukt sexig
ni vill ta på mig och känna fingrarna sjunka in i mitt fett
gud vad äckligt
för övrigt, USCH alltså för övrigt har jag varit sååå duktig idag och bara ätit ett glas O'boy
sen nu på kvällen sa pappa "pizza till middag"
jag gick omkring en timme och hade ångest och funderade fram och tillbaka
tänkte ta barnpizza och bara äta halva
av någon anledning blev det dock en vuxenpizza
och när den låg där framför mig, flottig och äcklig, kunde jag inte stå emot
jag bara krängde i mig hela
usch jag känner mig så vidrig, så motbjudande, hur kunde jag
jag försöker tänka att "en pizza=2½ timmes rask promenad och jag har städat jättemycket idag" så jag inte känner mig lika hemsk
och så är det ju det enda jag har ätit idag
cirka 700 kalorier
åh gud alldeles för mycket jag skäms lite
och i helgen kommer jag äta hur mycket som helst
det här är inte så bra nej
jag hade räknat med att gå upp två kilo i helgen med allt vi ska svulla i oss
så jag tänkte gå ner tre kilo till innan helgen för att inte känna mig lika hemsk, det här går ju inte så bra dock
hur ska jag kunna stå ut med mig själv?
jag märker verkligen hur jag börjar hamna i samma tankebanor som på "den" tiden
det här är inte bra, men samtidigt älskar jag det
jag älskar att ha kontrollen, jag hatar när jag förlorar kontrollen och bara skyfflar in i käften
jag vet att det inte är bra eller något att sträva efter men jag saknar "det" jag gör faktiskt det
jag försöker i alla fall hindra mig själv från att spy upp det jag har ätit när jag har ätit mycket
så det känns i alla fall, bra antar jag
min mage känns helt uppsvälld nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till
vill bara ta en kniv och skära bort allt fett på min äckliga kropp.
oj det var inte meningen att skriva så mycket och så ostrukturerat jag ber om ursäkt
hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0