Andas Solsken

så mycket som bara rusar runt i skallen och jag vill bara skrika
skrika ut all oro och ångest, all undertryckt sorg
kanske jag vet inte
jag gör allt i min makt för att distrahera mig själv
(jag har inte skadat mig själv på tre veckor nu och jag är så stolt)
jag vill och jag vill inte
jag gör allt i min makt för att distrahera mig själv
men det är svårt att distrahera sig själv med tankar som är för svarta för att få existera
jag behöver nya framtidsföremål att se fram emot
om jag bara står ut nu i fyra veckor blir det bättre
den helgen ska jag till stockholm, och framförallt sen till strängnäs och fina frida <3
efter det blir det förhoppningsvis återseende av lovely people de två efterföljande helgerna också
looking forward to it
nu tänker jag nog gå ner till the ocean (så jävla läskigt) och skriva dikter som för en gångs skull ska handla om lycka
ååh det vore lovely om jag skulle kunna måla om på mitt rum denna helgen
jepp jepp det vore fint
okej puss ciao <3


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0