No Subtle Men

jag har kommit till en mycket viktig insikt
nämligen att ju allvarligare man väljer att göra någonting, desto svårare blir det
när man är seriös och djup och sitter och filosoferar och tänker på för och nackdelar blir allt så otroligt svårt, nästan omöjligt
när man bara skiter i allt och skämtar bort sig själv och sina känslor och inte tar någonting på allvar kommer kanske inte ens liv vara perfekt, men man kommer i alla fall vara lycklig
och dessutom, det är ju långt ifrån perfekt när man är allvarligt inställd till allting

jag läste ett underbart litet ordspråk idag
"det är svårt att älska, det är svårare att inte älska"

just i denna stund vill jag bara att du ska hålla om mig
som om det inte fanns någon morgondag

Kommentarer
Postat av: M

du är så bra och så otrolig

2009-02-10 @ 00:31:31
URL: http://highanddry.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0