Magic Spells

jag insåg just hur okvinnlig jag är
jag höll på och hängde upp ren tvätt ur tvättmaskinen
och så gjorde jag den hemska tros-upptäckten
min lillasysters trosor är antingen sånna exklusiva spetstrosor eller svindyra märkesboxertrosor från typ D&G
mammas trosor är typ sånna silkestrosor så man inte får troskant
så kommer jag ba hej-jag-har-likadana-trosor-som-dom-har-på-dagis-fast-jag-har-större-storlek
mina trosor är typ ROLIGA med typ snobben på och sånt
eller färgiga ränder eller små kul tryck jaa ni fattar
inte så kvinnligt nej
jag ska köpa SEXIGA trosor bara för det, fast vad ska jag med sexiga trosor till?
äsch dom kan få ligga i min troslåda tills jag kan behöva dom
mycket intressant fakta för alla er som läser jag vet, nu kan ni dö lyckliga, i och med denna vetskap har era liv fått en mening
förresten tänker jag typ låta mig insprireras av fjortisar lite mer
ja ni hörde rätt, kors i taket
men typ urringade linnen ba "HEJ-här-är-vi" kan mina bröst säga då
om dom skulle vilja göra det vill säga
så vill jag ha jättelångt hår som jag kan kasta med åt alla håll och kanter, superfint
då skulle säkert hela världen bli kär i mig
eller ja det plus att om jag gick ner fyrtio kilo ungefär
alla skulle älska mig
det är fint att man har så bra självförtroende och känner sig nöjd med sig själv fast man är fet, har fult hår och snobbentrosor
nu ska jag äta mat
(förresten jag åt ju en hel pizza igår, idag vägde jag ett halvt kilo mindre än jag gjorde igårmorse!? ibland älskar jag min kropp)

Kommentarer
Postat av: M

hahahah alltså, det där med trosorna är verkligen jsg i ett nötskal:D

2009-02-13 @ 00:36:14
URL: http://highanddry.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0