Lovers Dream

jag är nog, som jag tidigare påpekat, den mest självdestruktiva människan jag vet
inte bara i den bemärkelsen att jag skadar mig själv fysiskt, men jag lever även väldigt destruktivt för övrigt
jag vet bara inte vad jag ska ta mig till
utan att tänka mig för kastar jag mig bara ut utan varken säkerhetslina eller skyddsnät
gång på gång tillåter jag mig själv att förloras i känslor jag borde motverka med all min kraft
jag vet bara inte vad jag ska ta mig till

idag har varit en helt vanlig ovanlig dag
den har varit vacker och den har varit sorglig som alla andra dagar

jag önskar att jag slapp vara förälskad ensam
olycklig kärlek kallar ni det visst
jag är nog inte så olycklig egentligen, men obesvarad kärlek, ja det stämmer
om jag bara kunde släppa taget
jag är alldeles för uppslukad av mina tankar för att kunna fatta vettiga beslut

jag ska försöka sova nu, och hoppas på att vakna imorgon och inse att allt bara var en dröm


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0