Shoreline

för tillfället är jag självisk och otrevlig och lyssnar på jättehög musik fast klockan är kvart i fyra
det där med att sova glömdes bort någonstans mitt i en panikångestattack
jag förstår mig inte på verkligheten eller overkligheten eller vad det nu är
vad det än är så skrämmer det mig
vad hände med logiska angelica som kunde resonera bort allt obehag? hon har nog försvunnit
angelica din psykotiska knäppgök en smäll på käften borde du få
jag vet inte
jag vet inte
jag tror kanske att.. nej jag vet inte
jag vet ingenting
fast jag ska snart jobba, jag orkar inte det
jag behöver en paus från att göra ingenting och allting
jag funderar på det förbjudna
men ingen behöver oroa sig som vanligt för jag är lika dålig som jag alltid är
nu ska jag sova i fem timmar, förhoppningsvis ostört, vill slippa vakna i panik och tårar och kaos, jag behöver sova
jag vill bara sova


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0