I'll Be Gone

vi vaknade tidigt men somnade om och vaknade igen
sen åt vi lite frukost och begav oss sedan till tågstationen
denna gång var det fridas tur att lämna halmstad
jag stod där för mig själv och vinkade till ett tåg som blev mindre och mindre i fjärran
i min ensamhet köpte jag därför broder daniel dvdn och så nivet fast jag inte ens hade råd och nu kommer jag behöva leva på vatten och bröd men det gör jag nog ändå så ingen skada skedd
i alla fall har henriks fagra yttre förgyllt min annars så svarta dag
imorgon ska jag till upm
sen på onsdag ska jag jobba
sen på torsdag åker jag till västerås, galet att träffa moa och frida två helger på raken
men nu är det speciellt tillfälle och så
i alla fall är det oerhört trevligt att sverige inte är så stort trots allt

förresten finns det bara en man för mig, och det är henrik berggren
jag är så over alla andra (nejmen jag får väl i alla fall låtsas lite)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0