Happy People Never Fantasize

hej hallå i lingonskogen klockan är för närvarande halv två på natten och hela sverige ligger och sover förutom dom som jobbar på sjukhus eller kör taxi. jag har fördrivit en ryslig massa tid med att lyssna på broder daniel samt smyga omkring på BD-forumet och blivit sådär mysglad inombords precis som när man har druckit en flaska vin ni vet :) sj är en stor analöppning här i världen! det står "finns inte" på tåget som moa ska åka med. det är ju galet, självklart finns det jag kräver att sj rättar till sitt misstag genast. sen när dom har gjort det kan moa komma hit på torsdag kanske lite tidigare än hon hade tänkt också! kanske kommer hon redan kvart över nio det vore ju alldeles alldeles underbart, då ska vi baka kladdkaka som vi skyfflar in i våra perfekt utformade små munnar samtidigt som vi ser på betty blue. galet trevligt. sen på fredag kommer frida det kommer ju bli helt otroligt lyckligt med två människor som är jättebra som är här hos lilla (inte så värst liten dock) mig. förresten tycker min mamma och pappa att mitt kroppsideal är extremt, pyttsan, det kallas skönhet, man kan aldrig vara för smal eller för rik som ju alla vet. jag sa till dom att jag vill vara så smal så att när jag går på stan ska folk vrida på huvudet och sen säga till sina vänner "ååh gud kolla så smaaaal, jag vill också se ut som hon" mamma och pappa tycker det är överdrivet. dom är sjuka i huvudet. idag var en sorgens dag, jag har ätit helt galet mycket, tragiskt. men jag är ganska nöjd för övrigt för jag har gått ner i vikt som en liten jude, är stolt över mig själv, bra jobbat angelica! jag är väldigt chockad man håller ju aldrig nyårslöften, och jag låvade med å att i år skulle jag gå ner i vikt tio kilo fast jag trodde inte egentligen att jag skulle orka göra det för det var mitt nyårslöfte förra året också och då blev det tvärtom (i blame zoloft jävla pissbajskorvstabletter), fast snipp snapp snut gick på mindre än två månader bra jobbat angelica jag är imponerad. tänk om det kunde vara så här lätt att fortsätta gå ner i vikt tänk hur snygg jag skulle vara typ i sommar oh my god jag skulle nog bli kär i mig själv kanske. nu  är det två helger på raken som jag får svulla, sen efter det är det disciplin maximus tills jag är snygg fifan. eller okej, rättelse, tills jag själv tycker att jag är snygg! alla tycker att det här är hur intressant som helst jeg veeet tänkte faktiskt att "sånt här oviktigt skitjobbigt nonsens, det är sånt dom vill ha". nej det gjorde jag inte men jag ber om ursäkt för att jag är väldigt tråkig ibland. åh justeja jag vet inte om jag har sagt det men i alla fall har jag fått fontex nu istället för zoloft det känns jättebra och jag vet inte om det är därför eller för något annat men dom människor som verkligen kryper under skinnet på mig måste väl ändå ha märkt hur det har blivit ljusare senaste dagarna. ja så måste det definitivt vara. men så är det, det går upp det går ner. nu tänker jag absolut titta på csi miami säsong tre sista cdskivan. det är väldigt bra att ha en god relation till sina kusiner och deras familj, får alltid låna massa filmer och böcker och så får jag musik och tidningar och allt möjligt åh snälla. hmm det var längesen jag bodde där över helgen, kanske ska göra det snart igen det vore trevligt. jaa åh sen när det blir sommar ska jag definitivt göra det, kanske om tre månader, jamen det låter ju fint. jag babblar, gud förlåt jag babblar.. förresten jag säger gud ganska ofta, det är inte okej asså. nivet dom tio budorden "man ska inte missbruka herrens namn" och jag gör det hela tiden jag kommer hamna i helvetet, undra om det är mycket värre än jorden kan det vara det? ja säkert, speciellt för det är så varmt jag kommer svettas hela tiden och få värmeeksem fasiken att jag måste vara så känslig mot värme det här kommer gå illa det förstår jag. ska sluta säga namnet på vår allsmäktiga fader i typ varje mening okej bra. nu tänker jag titta på csi som sagt sen tänker jag sova för det brukar jag göra i intervaller, först sover jag några timmar sen är jag vaken några timmar och så rullar det på så, det är en liten rutin jag har bara.
okej over and out ciao <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0