Happy People Never Fantasize

broder daniel är fortfarande drogen

förresten har jag skaffat sån där bloggkoll
jag vet inte varför, men på något mystiskt sätt mår jag jättedåligt av det
det känns som och charmen i allt långsamt skalas bort
förut gick jag in på bloggarna jag följde varannan sekund och tänkte att kanske, kanske var det uppdaterat nu
(jag är anledningen till att er besöksstatisktik säkerligen var skyhög förut)
nu är det mer, tomt
det känns som om förut gick man ut till brevlådan och hoppades på att ett visst brev från en viss person hade kommit och nu öppnar man bara inkorgen på sin mail
jag HATAR nutiden
varför har jag då bloggkoll?
jag orkar inte annars, jag blir så galen när jag glömmer bort någon blogg
får verkligen panik när jag vet att det är någon mer jag måste kolla
och dessutom vill jag inte verka lika desperat som jag egentligen är
jag vet inte, jag är väl ganska knasig egentligen
men nu tänker jag äta medicin hejdå puss

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0