Ge Mig En Pistol

lyssnar på musik på alldeles för hög volym
jag måste överrösta skriken och smällarna utanför min stängda dörr
mamma är psykotisk och springer runt och smäller i alla luckor som finns och skriker att huset är ostädat och att det är smuts överallt
(mitt hus är ett av det mest välstädade jag känner till pga min mamma som är manisk städare)
hatar när hon håller på såhär
vi andra gömmer oss bäst vi kan för att slippa konfrontera henne
jag kommer inte slösa någon större tid på att göra mig i ordning idag
fort fort fort måste bort härifrån innan hon börjar skrika på mig
på tisdag ska vi på vårat första familjemöte
det kommer bli skrattretande, jag vill inte dit, allt kommer bli sämre (det blir det alltid då jag har pratat med mina föräldrar tillsammans med andra människor)
jag håller fast i små söta saker (som när sandra uttalade renault "rennååållllt") för att inte hata min familj helt
sandra är den enda bra i familjen
utan henne vore det nog inte så lätt att överleva här i mitt hus
(all kärlek till dig min biologiska syster<3)

så vacker <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

heffaklump, heffaklump, jag är en heffaklump :)

2009-02-28 @ 17:42:03
URL: http://eriiikssons.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0