Better Miss Me

till frida: det var två hjärtan i samma kropp som jag menade när vi pratade förrut :(
till bella: jag vill lära känna dig bättre också, du är verkligen en underbar underbar människa och du smittade av dig med din personlighet och dina skratt och jag blev helt lycklig och dessutom har du ju bästa humorn <3

för övrigt mår jag sämre och sämre för var dag som går
mitt huvud ba BOMBOMBOM hela tiden, som om någon står och spelar heavy metal (usch) i min hjärna och det bara exploderar
orkar inte
ikväll langar mor och far familjeaktivitet (y)
vi ska gå på bio, hehe jävligt aktivt men ändå asså det är trevligt att alla blir med
benjamin button blir det

nu har jag självmant krossat mina drömmar och min sista gnutta hopp
så nu står jag här utan någonting att hålla mig fast vid.

jag måste bara få säga att just nu känner jag att jag verkligen vill bli jättebra vän med många människor
sådär man träffar någon lite snabbt och kort och intensivt och vill bara ha mer
människor som lämnar avtryck i ens själ som man inte kan sudda bort med lite negativa tankar
glädjen vissa människor har lämnat i mig sitter kvar genom allt
och jag vill bara bli ännu bättre vän med dem
om nu någon läser detta och tar åt sig lite typ "åh undrar om hon menar mig för så känner i alla fall jag om henne" så JA då är det högst troligt att jag gör det och jag hoppas att vi blir jetebraowh vener i frammtijdän, i really do!
<3

Kommentarer
Postat av: bella

jag hoppas att vi blir jetebraowh vener i frammtijdän <3

2009-03-01 @ 18:44:41

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0