Army Of Dreamers

jag förstår inte vad jag har fått för konstig hjärna
måste råkat ta en aphjärna precis innan jag slussades iväg till jorden
i alla fall jag får typ hela tiden massa heeeelt sjuka idéer
oftast involverar det främlingar och att göra bort sig totalt på offentlig plats
och det sjuka, det riktigt sjuka, är att när jag berättar om mina planer.. så tycker folk att det är bra idéer
vi lever i en sjuk värld indeed
hahaha men det är ändå underbart att jag har störda vänner, jag vill inte ha tråkiga vänner
jag och mina sicko-in-das-heado-vänner kommer ta över världen en vacker dag, det kan ni räkna med
åh är det inte alldeles underbart med knasiga människor!? <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0