Air War

IDAG HÄNDE DET BÄSTA I HELA MITT LIV
jag och min käre far var på ICA MAXI och handlade lite inför att mina underbara väninnor frida och moa ska komma hit
så köpte vi coca cola så upptäckte jag massa supercoola mössor som låg där så stog det en skylt "köp 3 flaskor 1.5 liter cola och så får du en mössa" jag ba LYCKA vi hade tagit tre flaskor
så då jag ba PAPPA OMG KOLLA och pekade han ba "vadå vem skulle ha den liksom?" jag ba "eeh JAAAG" pappa ba "men då kommer ju sandra också vilja ha en sån"
nej jag tror inte det svarade jag, det är nämligen så att den är illröd och har en lapp som det står coca cola på
sandra är lite för fancy för sånt
så då tog jag den och mitt liv har plötsligt fått en mening
men den är väldigt busig
hela tiden säger pappa "angelica din mössa ligger där och där" liksom hela tiden är den någon annan stans
jag börjar bli senil
sjutton år, känns ju som en lagom ålder att bli senil
imorgon kommer bli TOTALLY AWSOME
först kommer jag vakna och så kommer jag piffa och puffa tills jag är någorlunda representabel
sen åker jag in till stan, köper ett busskort till mami och new cigarettes eftersom jag bara har typ fem kvar och dom tar nog slut ikväll och imorgon på morgonen
så ja
och sen går jag till TÅGSTATIONEN och så kommer det komma ett tåg
och på det tåget kommer MOA sitta och så kliver hon av så kommer jag få fnatt och krama henne tills hon krossas
sen är mamma där då tar hon moas väska i bilen så promenerar jag och moa till upm så ska jag prata lite med min psykolog
sen blir det party party
skoja sen espresso house jag har KUPONG där, ååh älskar kuponger
då ska vi äta kladdkaka och dricka kaffe, jag ska dricka mocha latte moa ska nog kanske dricka chai latte hon frågade i ett sms om det finns chai latte i halmstad och så blev hon jätteimponerad att det finns det hahahha MOA<3333 underbar tjej
sen när vi är feta rullar vi ut därifrån, går vi till hemköp och köper svulloäckelsaker som skulle kunna tillfredsställa en afrikansk by ett helt år
så åker vi hem till lilla mig
sen äter vi mat och så
sen på kvällen kommer kvinna nummer två, ingen mindre än frida
då ska vi stå och hoppa på tågstationen och skrika när hon kliver av så ska jag krama henne tills hon krossas
sen åker vi hem och då ska vi ha svullokväll
så ska vi äta ihjäl oss och vara sjukt äckliga och coola
det kommer bli en fet dag, bokstavligt såväl som bildligt talat
jag ska dock INTE använda min nya mössa hahahahahah <3
okej alla bryr sig nu ska jag fortsätta piffa och puffa på mitt rum så allt är PERFEKT imorgon
(sen när vill jag ha det perfekt? knasigt)

Kommentarer
Postat av: emilkling.blogg.se

AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH VA FIENT!

2009-02-12 @ 19:03:57
URL: http://emilkling.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0