A Track And A Train

dagen har varit upp och ner men helt okej ändå
lite jobbigt med minnesluckor och andra saker jag inte orkar tänka på
men jag överlever för det gör jag alltid
och så har jag ju nästa helg att se fram emot
lever verkligen på det just nu
idag har jag jobbat
jag försov mig i morse så mamma väckte mig och jag började nästan gråta för jag var så trött och jag ville bara sova
i alla fall släpade jag mig upp, åt lite och gjorde mig i ordning sen började jag jobba klockan tio
jobbade till tre
är lagom död nu
varför fryser jag hela tiden? hatart
i alla fall hm nästa helg <3 drömmer mig bort och ler lite
jag är så slutkörd för tillfället att jag inte ens orkar vara negativ
jag orkar ingenting
måste somna tidigt inatt
jag babblar på som vanligt
måste gå ner i vikt, ciao

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0